VoIP - IP Telefónie
VoIP - IP telefónie

PRINCIP A VÝHODY INTERNETOVÉ TELEFONIE

 

VoIP (Voice over Internet Protocol). Zjednodušeně řečeno jde o technologii umožňující telefonování prostřednictvím Internetu (VoIP operátora).

K telefonování lze využít počítač, který však musí být stále zapnutý.

Pohodlnější možnost jak využívat VoIP je pořízení IP telefonu nebo IP brány pro připojení běžného telefonu. Telefonování se pak téměř neliší od klasického. Zákazníci obdrží plnohodnotné telefonní číslo a volají přes VoIP i do pevných a mobilních sítí (za výhodnější tarify než běžní operátoři), aniž by museli mít zapnutý počítač.

PŘÍNOSY VOIP TELEFONIE


Výrazný pokles nákladů na telefonování – po zavedení VoIP ušetříte 30 – 60% na hovorném a navíc neplatíte žádné paušální poplatky za pevnou linku.
Volání zdarma - ve vlastní síti jsou u všech VoIP operátorů hovory zdarma. To využijete zejména při volání mezi firemními pobočkami.
Vzdálená administrativa – jednoduchá a pohodlná správa IP zařízení přes internetový prohlížeč.
Možnost propojení VoIP s firemními systémy – zefektivnění a zjednodušení telefonické komunikace s partnery.
Vybavenost IP telefonů – oproti analogovým telefonům poskytují IP telefony řadu nadstandardních funkcí
Jednoduchá a srozumitelná obsluha IP telefonů – intuitivní ovládání telefonních přístrojů.
Přenositelnost čísel – máte možnost převézt své současné číslo na VoIP účet.


TECHNICKÉ PODMÍNKY PRO ZAVEDENÍ VOIP TELEFONIE


• Internetové připojení, minimální doporučená rychlost připojení je 128kb/s. Dial-up ani GPRS nejsou pro tuto službu dostačující.
• IP telefon, nebo IP brána + klasický analogový telefon, nebo počítač vybaven patřičným programem (SJphone, X-Lite atd.).
• VoIP účet (tel. číslo) u jakéhokoliv VoIP operátora.

 

ŘEŠENÍ FIREMNÍ KOMUNIKACE V 10 KROCÍCH


1. ZPRACUJI PŘEHLED VAŠÍ FIREMNÍ KOMUNIKACE
Máte vysoké náklady na volání? Máte pocit, že je vaše firemní komunikace složitá? Ztrácíte přehled nad svými výdaji za telefonii? Provedu shrnutí vašeho současného stavu a na základě vašich požadavků a potřeb navrhneme vhodná řešení.


2. SPOČÍTÁM VAŠI ÚSPORU
Spočítám vám, o kolik peněz přicházíte tím, že nevyužíváte IP telefonii. Díky IP telefonii můžete ušetřit až 60% svých nákladů.


3. NAVRHNU OPTIMÁLNÍ ŘEŠENÍ
Nemusíte se omezovat ve svých požadavcích, řešení se přizpůsobí vám. Upravím a sestavím dle vašich potřeb řešení na míru.


4. ZAŘÍDÍM KONEKTIVITU
Zajistím potřebnou konektivitu u prověřeného poskytovatele a následně budeme moci zavést IP telefonii.


5. DOPORUČÍM NEJVHODNĚJŠÍHO OPERÁTORA
Orientujeme se na kvalitu, spolupracuji s více VoIP operátory! Na základě vašich potřeb navrhnu nejvhodnějšího VoIP poskytovatele a vyřešíme veškeré náležitosti potřebné pro propojení s našim systémem.


6. DODÁM PRODUKTY
V realizacích používám kvalitní produkty značky WELL, na které poskytuji technickou podporu. Díky široké škále IP produktů pokryji produkty celou komunikační síť. Všechny produkty jsou kompatibilní s veškerými VoIP standardy.


7. NAKONFIGURUJI HW DLE POŽADAVKŮ
Zajistím nastavení zařízení tak, aby vyhovovalo potřebám a vedlo ke snadné a srozumitelné obsluze.


8. SPUSTÍM VŠE U VÁS
Přijedu a uvede systém do provozu přímo u vás.


9. ZAŠKOLÍM VÁS
Postarám se o vás! Zaškolím veškerý personál tak, aby pro něj byla radost s novým systémem pracovat.


10. ZAJISTÍM PRAVIDELNOU SERVISNÍ KONTROLU A PÉČI
Každé IT řešení potřebuje péči. Postarám se o servisní kontrolu a dohled nad komunikačním řešením.

 

 

 

ODMxN